سلام خندوانه ای های عزیز.. با توجه به اینکه کامنت های زیادی در مورد مسابقه کتابخوانی خندوانه با عنوان بخون و ببر داشتیم و قول دادیم که در مورد ثبت نام هایی که انجام شده و هنوز تماسی گرفته نشده با عزیزان پیگیری کنیم، این کار انجام شد و جزئیات رو می تونید در ادامه مطالعه کنید..


اطلاعیه ( دوشنبه 9 شهریور 94 ) : راهنمای کامل و دقیق عضویت در مسابقه ( با تشکر از رضا موسوی عزیز ) :


مرحله اول: ثبت نام (این مرحله برای همه اشخاص شرکت کننده در مسابقه است، حالا چه کتاب رو از قبل داشته باشید، یا بخواید از 780 بخریدش)

برای این کار با تلفن همراه به *780# برید، گزینه پنجم خندوانه، بعدش گزینه دوم بخون و ببر. برای افرادی که تا به حال ثبت نام نکرده اند، ازشون توی این مرحله اطلاعاتی مثل شماره تلفن ثابت، تحصیلات، سن، جنسیت و ... میخواد. همه رو وارد می کنید و ثبت نام میشید. (چه اونهایی که کتاب رو دارن، چه ندارن). حالا اونایی که کتاب رو دارن که هیچ، کتابشون رو خوب بخونن و از 10 شهریور میتونن برن توی همین *780# و شروع به جواب دادن سوالات کنن. اونایی که کتاب رو ندارن مرحله دوم رو بخونن


مرحله دوم: خرید کتاب (برای کسانی که کتاب رو ندارند)

اونهایی که کتاب رو ندارن، پس از ثبت نام دوباره با تلفن همراه برن توی *780# و گزینه 5 (خندوانه)، بعدش گزینه 2 (بخون و ببر). این دفعه براشون یک لیست میاد که سه گزینه داره. به شکل زیر:

1- یک عاشقانه آرام 144.000 ریال

2- جام جهانی در جوادیه 120.000 ریال

3- نسخه الکترونیکی

حالا اگه نسخه فیزیکی کتاب رو میخواید، گزینه کتاب مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید (1 یا 2 ) و بعد مبلغشو پرداخت کنید تا باهاتون تماس بگیرن.

اگه نسخه الکترونیکی رو میخواین، وقتی گزینه 3 رو بزنید مینویسه: http://www.khatkhan.com به این معنی که برای دریافت نسخه الکترونیکی به این سایت برید. برای نسخه الکترونیکی هم باید بازم هزینه کنید، ولی با قیمتی کمتر.


توجه: نسخه الکترونیکی کتاب ها فقط در موبایل هایی با سیستم عامل اندروید قابل اجرا هستند.


توی این سایت، بعد از ثبت نام، کتاب یک عاشقانه آرام رو می تونید با قیمت 5000 تومان و جام جهانی در جوادیه رو با قیمت 3000 تومان بخرید. پس از خریدن، می تونید با استفاده از نرم افزار خط خوان برای گوشی های اندروید (که روی سایت خط خوان برای دانلود رایگان گذاشته شده)، کتاب های خریداری شده رو دانلود و مطالعه کنید.

توضیحات:

1) نیازی به خوندن هر دو کتاب نیست، خوندن یکی از کتاب ها کافیه.

2) برای نسخه الکترونیکی کتب هم باید هزینه پرداخت کنید. کتاب یک عاشقانه آرام به صورت رایگان در اینترنت یافت می شود (با کیفیت پایین). بعضی سایت ها نسخه PDF کتاب جام جهانی در جوادیه رو گذاشتن که اونا همه شون صفحات زوج ندارن، ولی کتاب رو اگه از خط خوان بخرید، مشکلی نداره.

3) سوالات از 10 شهریور روی *780# گذاشته میشه و میتونید برید جواب بدید با تلفن همراه.

4) 13 نفر از نفرات برتر به قید قرعه انتخاب میشن و دعوت میشن برای مسابقه حضوری.

5) ممکنه از خط همراه اول در وارد شدن به *780# به مشکل بر بخورید، ظاهرا فعلا چاره ای نیست و سعی کنید از سایر اپراتور ها استفاده کنید.


مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی خندوانه : 2 تا 16 شهریور. از 10 شهریور هم زمان پاسخ به سوالها


جوایز مسابقه کتابخوانی خندوانه :

نفر اول مسابقه کتابخوانی خندوانه : 20 میلیون تومان

نفر دوم مسابقه کتابخوانی خندوانه : 15 میلیون تومان

نفر سوم مسابقه کتابخوانی خندوانه : 10 میلیون تومان

نفر چهارم تا سیزدهم مسابقه کتابخوانی خندوانه : 2 میلیون تومان


13 نفر از کسایى که بالاترین امتیازها رو کسب کنند به قید قرعه به استودیوى خندوانه دعوت مبشن و اونجا به سوالات نهایى پاسخ خواهند داد.