سلام خندوانه ای های عزیز

قسمت چهاردهم از فصل سوم برنامه خندوانه راس ساعت 23:15 روز یکشنبه 15 فروردین 1395 از شبکه نسیم پخش شد. پیش از این وعده داده شده بود تا در این قسمت از برنامه مرحله نهایی مسابقه لباهنگ پخش شود اما به دلیل فرصت دادن بیشتر به شرکت کنندگان و بالابردن کیفیت اجراهای مرحله نهایی، این مرحله در روز پنجشنبه 19 فروردین پخش خواهد شد.

جهت دانلود بخش های مختلف این قسمت از برنامه خندوانه روی ادامه مطلب کلیک کنید...

در بخش اول این قسمت از برنامه پس از پخش تیتراژ آغازین، رامبد جوان وارد برنامه شد. شادی این قسمت از برنامه خندوانه به همه باغبان ها و خانواده های عزیزشان تقدیم شد و پس از خنده 25 ثانیه ای این بخش به پایان رسید.

در بخش دوم آرای مرحله نیمه نهایی مسابقه لباهنگ اعلام شد. در مرحله نیمه نهایی در اولین مسابقه آقای امیرعلی نبویان با آقای پژمان بازغی به رقابت پرداخت که در پایان رای گیری توانست با 961848 رای در مقابل 192935 رای آقای بازغی به مرحله نهایی راه پیدا کند. در دومین مسابقه آقایان ارشا اقدسی و امیرحسین رستمی باهم رقابت کردند که ارشا اقدسی با کسب 553042 در مقابل 407277 رای امیرحسین رستمی به مرحله نهایی راه پیدا کرد و در آخرین مسابقه از مرحله نیمه نهایی اشکان خطیبی و امیرحسین صدیق باهم به رقابت پرداختند که اشکان خطیبی با کسب 383655 رای در مقابل 287074 رای امیرحسین صدیق، موفق شد به مرحله نهایی راه پیدا کند.

در بخش سوم جناب خان وارد برنامه شد و مثل همیشه به جذاب شدن برنامه کمک کرد. جناب خان پس از کمی گفتگو با رامبد از تیپ و لباس او تعریف کرد اما بعد از گذشت فقط چند دقیقه از رامبد خواست تا به او نزدیک نشود. در ادامه رامبد و جناب خان به دلیل اینکه ناآگاهانه در قسمت قبل استفاده از ماهی پرورشی را مضر خوانده بودند از مردم عذرخواهی کردند و اعلام کردند مصرف این نوع ماهی هیچ مشکلی ندارد و ...

در بخش چهارم و در ادامه تور ایران گردی خندوانه این بار بهروز بقایی و تیم خندوانه به استان کرمانشاه رسیدند و به گفتگو با مردم این استان و آشنا کردن مردم با رسم و رسومات این استان پرداختند..

در بخش پنجم پس از مدتها برنامه به روال همیشگی خود برگشت و نوبت به دعوت از میهمان برنامه رسید، اولین میهمان فصل سوم برنامه یک نویسنده و کارگردان محبوب کشورمان بود. جناب آقای کیومرث پوراحمد با دعوت رامبد جوان وارد برنامه شد و باهم به گفتگو پرداختند.

در بخش ششم مریم پوراحمد دختر کیومرث پوراحمد و رضاکیانیان در مقابل دوربین خندوانه قرار گرفتند و در مورد شخصیت و خصوصیات اخلاقی کیومرث پوراحمد توضیحاتی دادند.

در بخش هفتم رامبد جوان و کیومرث پوراحمد با هم به مسابقه لب خوانی پرداختند. این مسابقه به قدری برای آقای پوراحمد سخت بود که در دور دوم درخواست کرد تا مسابقه ادامه پیدا نکند..

در بخش هشتم و پایانی برنامه جناب خان به جمع رامبد جوان و کیومرث پوراحمد اضافه شد و به جذابیت این گفتگو اضافه کرد. او مثل فصل قبل پس از خارج شدن میهمان از استودیو به خداحافظی با میهمان پرداخت که این مسئله سوژه ای شد تا یکی از جذابترین گفتگوهای برنامه به این بخش اختصاص پیدا کند.

 

بخش اول

ورود رامبد به برنامه

دانلود یا تماشای آنلاین در سایت آپارات

 

بخش دوم

نتایج آرای مرحله نیمه نهایی لباهنگ

دانلود یا تماشای آنلاین در سایت آپارات

 

بخش سوم

جناب خان

دانلود یا تماشای آنلاین در سایت آپارات

 

بخش چهارم

ایران گردی - کرمانشاه

دانلود یا تماشای آنلاین در سایت آپارات

 

بخش پنجم

کیومرث پوراحمد

دانلود یا تماشای آنلاین در سایت آپارات

 

بخش ششم

مریم پوراحمد و رضا کیانیان

دانلود یا تماشای آنلاین در سایت آپارات

 

بخش هفتم

مسابقه لب خوانی

دانلود یا تماشای آنلاین در سایت آپارات

 

بخش هشتم

جناب خان و کیومرث پوراحمد

دانلود یا تماشای آنلاین در سایت آپارات

 

شاد باشید